SANEP (Středisko analýz a empirických průzkumů) je prvním on-line výzkumným internetovým střediskem veřejného mínění v ČR. Jedná se o naprosto unikátní a jedinečné získávání zásadních informací od více jak 200 tisíc registrovaných uživatelů, kteří se podílejí na jednotlivých průzkumech, a kteří jsou přesně rozklíčováni do věkových, sociálních a zájmových skupin. Profesionální analytické zázemí společnosti SANEP je pak schopné pro klienta během několika hodin dešifrovat názor skupiny respondentů na aktuální problémy a dotazy.
SANEP je členem mezinárodní aliance výzkumných agentur AIMRI (Alliance of International Market Research Institutes).
Společnost SANEP dodržuje v rámci členství v AIMRI mezinárodní kodex výzkumu trhu a sociálního výzkumu ICC/ESOMAR, který udává standardy chování při prováděném průzkumu.Hlavní předností výzkumného panelu společnosti SANEP je zejména rychlost a obrovská respondentní skupina občanů, kterou lze libovolně nadefinovat podle potřeby klienta.
SANEP dokáže během několika hodin získat a zpracovat klíčové informace od libovolné skupiny obyvatel v požadované části naší země, a to přesně podle cílové skupiny, která má být oslovena a jejíž názory jsou důležité pro daný výzkum.
Dle zájmu a potřeby je možné zadávat od několikahodinových průzkumů až týdenní či měsíční, a to vždy v závislosti na požadovaném množství respondentů. V případě týdenních průzkumů je SANEP schopný získat informace od více jak 50 tisíc respondentů, což má velice zásadní význam pro přesnost výsledné analýzy.
Podstatnou součástí a výhodou oproti konkurenčním analytickým systémům je vedle rychlosti a počtu respondentů i dostupná cena našich služeb, a to nikoli na úkor kvality. V celkovém souhrnu SANEP nabízí jedinečné služby, které mohou hrát zásadní význam pro oslovení dané skupiny obyvatel.
SANEP se vedle sociologického výzkumu specializuje zejména na názory a postoje lidí ve věku od 18 do 35 let a dále pak studentů vysokých škol. V rámci spolupráce s vysokými školami máme k dispozici naprosto ojedinělé informace ze všech segmentů lidské činnosti a zájmů.
SANEP svým zaměřením zjišťuje informace od doposud sociologicky neprobádané části populace, která komunikuje se světem prostřednictvím internetové virtuální reality a svým počtem představuje největší produktivní část domácí populace.
SANEP vyvinul vlastní metodické postupy, které vycházejí ze zahraničních a domácích zkušeností, a rozhodl se jako první vstoupit na virtuální půdu, kterou již dnes využívá zásadní část populace.
Vedle výzkumné oblasti se zaměřujeme i na poradenství, marketingové a komunikační strategie.
V oblasti výzkumu veřejného mínění jsme schopni získat informace z politiky, kultury, sociálního prostředí, ekonomiky, zdravotnictví, bytové oblasti, spotřebního prostředí, průmyslu, školství, filozofie, vědy a výzkumu atd.
Společnost SANEP má tři základní divize:
SANEP Social,
SANEP Market a
SANEP Public.