english
česky
Sanep social
Sanep market
Sanep public
Objednávka průzkumu
SANEP (Středisko analýz a empirických průzkumů) je prvním on-line výzkumným  internetovým střediskem veřejného mínění v ČR. Jedná se o naprosto unikátní a jedinečné získávání zásadních informací od  více jak 200 tisíc registrovaných uživatelů, kteří se podílejí na jednotlivých průzkumech, a kteří jsou přesně rozklíčováni do věkových, sociálních a zájmových skupin. Profesionální analytické zázemí společnosti SANEP je pak schopné pro klienta během několika hodin dešifrovat názor skupiny respondentů na aktuální problémy a dotazy.

SANEP je
členem mezinárodní aliance výzkumných agentur AIMRI (Alliance of International Market Research Institutes). Společnost SANEP dodržuje v rámci členství v AIMRI mezinárodní kodex výzkumu trhu a sociálního výzkumu ICC/ESOMAR, který udává standardy chování při prováděném průzkumu.

Hlavní předností výzkumného panelu společnosti SANEP je zejména rychlost a obrovská respondentní skupina občanů, kterou lze libovolně nadefinovat podle potřeby klienta.

SANEP dokáže během několika hodin získat a zpracovat klíčové informace od libovolné skupiny obyvatel v požadované části naší země, a to přesně podle cílové skupiny, která má být oslovena a jejíž názory jsou důležité pro daný výzkum.

Dle zájmu a potřeby je možné zadávat od několikahodinových průzkumů až týdenní či měsíční, a to vždy v závislosti na požadovaném množství respondentů. V případě týdenních průzkumů je SANEP schopný získat informace od více jak 50 tisíc respondentů, což má velice zásadní význam pro přesnost výsledné analýzy.

Podstatnou součástí a výhodou oproti konkurenčním analytickým systémům je vedle rychlosti a počtu respondentů i dostupná cena našich služeb, a to nikoli na úkor kvality. V celkovém souhrnu SANEP nabízí jedinečné služby, které mohou hrát zásadní význam pro oslovení dané skupiny obyvatel.  
   
SANEP se vedle sociologického výzkumu specializuje zejména na názory a postoje lidí ve věku od 18 do 35 let a dále pak studentů vysokých škol. V rámci spolupráce s vysokými školami máme k dispozici naprosto ojedinělé informace ze všech segmentů lidské činnosti a zájmů.

SANEP svým zaměřením zjišťuje informace od doposud sociologicky neprobádané části populace, která komunikuje se světem prostřednictvím internetové virtuální reality a svým počtem představuje největší produktivní část domácí populace.  

SANEP vyvinul vlastní metodické postupy, které vycházejí ze zahraničních a domácích zkušeností, a rozhodl se jako první vstoupit na virtuální půdu, kterou již dnes využívá zásadní část populace.

Vedle výzkumné oblasti se zaměřujeme i na poradenství, marketingové a komunikační strategie.
 
V oblasti výzkumu veřejného mínění jsme schopni získat informace z politiky, kultury, sociálního prostředí, ekonomiky, zdravotnictví, bytové oblasti, spotřebního prostředí, průmyslu, školství, filozofie, vědy a výzkumu atd. 

Společnost SANEP má tři základní divize: SANEP Social, SANEP Market a SANEP Public.


SANEP je členem mezinárodní aliance výzkumných agentur AIMRI (Alliance of International Market Research Institutes), která má sídlo v Londýně a jejíž členskou základnu tvoří více než sto renomovaných výzkumných organizací z 27 zemí světa.


Přihlášení
Uživatelské jméno:
Heslo:
 
Zapamatovat - Zapomenuté heslo
Právě probíhá
Objednávka průzkumu
Stačí vyplnit následující formulář a o zbytek se postaráme my. Dodáme Vám přesné výsledky veřejného mínění včetně grafického znázornění.
Vaše téma:
Váš e-mail:
Motivační systém
Vážení návštěvníci,
motivační systém projektu SANEP Vám přináší mnoho zajímavých odměn, které získáváte za Vaši účast na prováděných výzkumech.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu je zakázáno.
© 2008-11 Sanep.cz, SANEP s.r.o. - Všechna práva vyhrazena.